2004/06/09

با وحدت کلمه ميشه ماليد در همه

چند روزي بود مي خواستم برم بالاي منبر و خطبه تفت بدم اما وقت نميشد راستي ديشب تو اينترنت يه چيز معرکه به پستم خورد بدم نيومد بگم .ديشب رگ بيخوابي زده بود به کله ام. رفتم نشستم پشت PC چند تا سايت و وبلاگ رو پايين و بالا کردم و تو چند تا سايت استکبار جهاني هم داشتم surf ميکردم که يکدفعه سر از يک ( chat-rooms free) چات روم دراوردم البته اگه اسمشو بشه گذاشت چات. يه دختره که نشون ميداد مال در و دهات لائوس و اونطرفها بود اومده بود يه تاپ تنش کرده بود که فقط ناف و چاک سينش پيدا بود و نشسته بود جلوي وب کمwebcam و امت رو گذاشته بود سرکار. خيلي جالب انگيزناک بود توي تکس وسط چات روم داشتم ميخوندم ببينم ملت دارند چي مينويسند واسش.تا يخورده هم تقويت زبان بشه برام وهم اطلاعات عمومي من بره بالا..که يهو از چند تا نوشته و تکس وسط روم چشام چهار تا شد و نزديک بود از خنده بادي از من ساطع شود.بله چند تا از برادران جان بر کف ايراني و هموطن هاي عزيزمون از گوشه و کنار دنيا با هم داشتند دختره رو تشويق ميکردند حجاب اسلاميش رو کنار بزنه و به آغوش گرم برادران غيورمون بپيونده.جالب اين بود که همه چي رو بفارسي مي گفتند و مرده اون زبان نغز و شيرين فارسيشون شده بودم که به دختر حواله ميدادند .از جمله جملات گهرباري که اون وسط بفارسي و حروف لاتين تکس ميخورد ميشه به اينها ذکر کرد: د لامصب عجب گوشتيه-قربون اون چاک سينه-من بخورم اون ممه ها رو- درد و بلاش تو فرق...-ممد بهش بگو بکنه( بريز ه بيرون لنگ و پاچه رو) و........ و جا داره از ملت غيور و شب زنده دار ايراني که تو اون وقت شب بيدار مونده بودند و اتحاد همبستگي خودشون رو براي هدف والايي که ديشب همگي داشتيم تحسين نموده وتشکر کنم .اميدوارم در تمام مراحل زندگي و در هر برهه از گرفتاريهايه جامعه ايراني اينچنين حضور پر صلابت خودمون رو نشون بديم و مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني بزنيم. و هم اين سخن گرانمايه مقام صغراي بلاغت رو بيادمون بياريم که دست کمي از گفتگوي تمدنها نداره و بايد بدهند با آب طلا روي سردر ساختمان سازمان ملل بنويسند: با وحدت کلمه ميشه ماليد در همه .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home